کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316356 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعلام گوگل در صورت نیاز به قرنطینه شدن در مقصد

به گزارش سافت گذر، همه گیری ویروس کرونا سبب شده که مسافرت کردن به خاطر محدودیت های ایجاد شده سخت گردد. حال به منظور کمک به مسافران، گوگل ویژگی را به برخی از محصولاتش آورده تا کسانی که می خواهند به جایی سفر کنند را از وضعیت محدودیت های مقصد مدنظر آگاه سازد.

گوگل گوگل مپس Google Maps

 

گوگل یادآور شده که در موتور جستجوی او افراد زیادی در مورد محدودیت های مسافرتی سؤال کرده اند. البته این جستجوگر فعلاً محدودیت هایی که حین پرواز کردن با هواپیما یا رزرو کردن هتل باید اعمال شوند را مشخص می کند ولی از این پس اگر نیاز بود تا بعد از رفتن به شهر یا کشوری قرنطینه شوید نیز به شما اعلام خواهد کرد. ضمناً، با این ویژگی اطلاعاتی در مورد نحوه رعایت کردن پروتکل ها و ارائه اسناد مربوط به واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

همچنین، می توان درخواست کرد که وقتی در بعضی جاهای به خصوص محدودیت اعمال شده، از طریق ایمیل آنها را متوجه شویم. برای انجام این کار، وارد اکانت گوگل خود شوید و گزینه Receive an email if this guidance changes را انتخاب کنید. با این کار، بعدها از محدودیت های برداشته یا وضع شده آگاه خواهید شد.

به علاوه، تغییراتی در تب Explore بخش Google Travel به وجود آمده است. در این قسمت پیش از این قیمت بلیط های هواپیما مشخص می شد ولی از حالا به بعد امکان مشاهده تصاویری از پارک ها و شهرها وجود خواهد داشت. شما می توانید با توجه به سفر پیش رو، این تصاویر را فیلتر کنید. ضمناً، در حالت Travel نیز می توانید شهرهایی که فرودگاه دارند را ببینید.

در نهایت، قبل از آنکه وارد جاده شوید، گوگل مپس جاهای مناسب برای استراحت و توقف کردن را ارائه خواهد کرد. این ویژگی در نسخه دسکتاپی سرویس مسیریابی گوگل وجود دارد و هتل ها، پارک ها، کمپ ها و . . . موجود در مسیر مبدأ تا مقصد را پیشنهاد خواهد داد. چنان چه در وب سایت گوگل مپس جایی را پیدا کردید، فقط کافی است لینک آن را با گوشی خود به اشتراک بگذارید تا در نسخه موبایلی مسیریابی را انجام دهید. به علاوه، امکان به روزرسانی و ویرایش سفر به صورت لحظه ای فراهم خواهد بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48935 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/09 تعداد مشاهده: 2042
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر